Memoir Aku Seorang Jurufoto | Untuk tempahan sila whatsap ke 0193393308

 

1. Memoir Aku Seorang Jurufoto memuatkan pengalaman saya selama 38 tahun sebagai jurufoto di Universiti Kebangsaan Malaysia. Kisah jatuh bangun saya ini diharap akan memberi suntikan semangat buat generasi.

2. Kata pengantar:
Memoir AKU SEORANG JURUFOTO Kehidupan Dari Lensa Hidupku
Bagaimana seorang jurugambar boleh menerima pengiktirafan Abal Raai membuktikan segala-galanya tidak mustahil seperti yang beliau katakan jadilah profesional dalam semua perkara. Saya amat berbangga dengan mencapaian beliau sehingga mendapat Anugerah Bitara, Penggiat Seni Kampus, Anugerah Perkhidmatan Cemerlang, Anugerah Inovasi, Anugerah ICT dan satu pencapaian yang luar biasa apabila beliau dianugerahkan Pingat Jaksa Kebaktian oleh DYMM Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan. Saya membaca memoir ini dengan satu perasaan kagum terhadap sosok bernama Abd Raai ini yang tidak mengenal erti putus asa. Keperibadian beliau juga mengagumkan saya. Apatah lagi kami pernah bekerjasama ketika saya masih di UKM.
PROF. TAN SRI DATUK SERI DR. NOOR AZLAN GHAZALI MANTAN NAIB CANSELOR UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA
PERUNDING PENERBITAN
SYAHIDA HASSAN ENTERPRISE
"Membuka Dimensi Baharu Hidup Anda"
DIEDAR OLEH: RAAIMAN ENTERPRISE

3. Harga RM40. (Kos Pos RM6.00/Sabah dan Sarawak Pos RM 20.00. Sila tempah di whatsap 0193393308

4. Tuan/puan boleh membuat tempahan di Shopee. Sila klik: SHOPEE

__________________________________________________________

Maklum balas pembeli:

...insya-Allah saya akan baca buku ini hingga selesai❤...tahniah dan syabas di atas kegigihan dan kekuatan mental dan fizikal pengarangnya (Tuan Hj. Abd Raai Bin Osman) untuk menerbitkan kisah hidup, suka duka di persekitaran kerjayanya.... semoga terus sihat walafiat untuk berkarya🤲🤲🤲amin

Alhamdulillah .. buku memoir abg Abd Raai Bin Osman sudah sampai ke tangan sy semalam dan sy pun dah start baca hari ni.
Beliau merupakan seorang fotografer UKM dari tahun 1979 sehingga 2018. Beliau juga penerima darjat PJK dari N9.
Mmg byk kita boleh belajar dari otai. Tentang fotografi, tentang kehidupan, tentang amalan, tentang sikap, tentang dugaan dan tentang mcm2 lagi abg raai kongsi dlm buku ni.
Utk sy pengalaman org lama sgt berharga. Sementara kita sama2 masih ada ni elok lah kita kenal dan belajar dari beliau.
Sy harap ramai fotog akan pm abg raai utk dptkan buku ni bagi menambah ilmu. Cuma rm30 saja termasuk pos. Harga rahmah betoi.
Sy doakan semoga abg raai sentiasa dirahmati dan diberkati Allah.
Mungkin imej 2 orang, buku dan teks
Penerbit: SHE | Pengedar: Raaiman EnterpriseSemua reaksi:
Nurul Syahida Hassan, Firdaus Ruslan dan 119 yang lain

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Buku Travelog Haji. Antara Doa & Air Mata. Dua Kota Suci Yang Dirindui | Untuk tempahan sila whatsap ke 0193393308

E-Book